16/2/08

Το πρωτο post!

Ενα βραδυ μιας νυχτας - που απ'οτι φενετε θα την θυμομαστε για καιρο ως την πιο κρυα νυχτα ever - αποφασισα να φτιαξω ενα δικο μου χωρο ωστε να σπαταλησω τον χρονο μου γραφοντας, αλλα κυριως για να σπαταλησω τον χρονο σας που καθεστε και διαβαζετε αυτα που γραφω. Ο σκοπος ηταν Ιερος. Δεν μπορουσα να αποτυχω. Μετα απο πολυ χρονο, χρημα, ιδρωτα και αιμα (λεμε τωρα...) παλευοντας μεσα απο επιλογες και settings καταφερα να εχω εναν χωρο ετοιμο να υποδεχτει τα ανουσια post μου. Και ετσι, εγεννετω το πρωτο post!

Για να ειμαι ειλικρινης απλα δεν ειχα τι να κανω, αλλα μια που εφτασα μεχρι εδω, ειπα "ας κανω και ενα post να δω πως γινεται". Τελως παντων τωρα υποτιθεται οτι θα βαλω ενα βιντεακι απο YouTube απο κατω, ελπιζω να δουλεψει, ο θεος βοηθος.

Btw, κανει κρυο αλλα τουλαχιστον εμεις ειμαστε στην ζεστασια του σπιτιου, αντιθετα με τους κακομοιριδες στο video:

Υ.Γ. Μην δινετε σημασια στα τζαπανιζ, ειναι μονο το intro.

1 σχόλιο:

alienlover είπε...

Καλως όρισες στην μπλογκόσφαιρα.
Το βιντεάκι καραλολ!!!