5/3/08

Μια που ειμαι ολη μερα σπιτι σημερα...

Ας κανω και τριτο post να απαντησω στην Alienlover για τις 7 αμαρτιες.

Και επειδη λοιπον δεν ειμαι ο Jesus οριστε:

• Λαγνεία (luxuria): Η σκεψη μονο πιανετε?

• Oργή (ira): Φαντασου το εξης, εισαι ετοιμος να νικησεις μετα απο κανενα 20 λεπτο δυσκολης μαχης οπου εισαι στην τσιτα και κσαφνικα "Disconnected from server". Εκεινη την στιγμη η ακολουθια Υπολογιστης => Παραθυρο => Δρομος δεν ειναι απολυτα λογικη?

• Λαιμαργία (gula): Τα βυζια μου σε λιγο θα ειναι πιο μεγαλα και απο της Μενεγακη οπως τρωω εδω. Τρεμε παραλια το καλοκαιρι!

• Αλαζονεία (superbia): Η σκεψη οτι μια μερα θα κατακτησω τον κοσμο πιανετε?

• Oκνηρία (acedia): Θα καω στην κολαση για αυτο, δεν την γλιτωνω με τιποτα!

• Ζήλεια (invidia): Με την καλη εννοια! (ναι καλα...)

• Aπληστία (avaritia): Μπα, οχι για μενα.

3 σχόλια:

alienlover είπε...

τι εννοείς ζήλια - με την καλή έννοια; εγώ τη μόνη ζήλια που ξέρω είναι αυτή που κάνεις σκηνές και πετάς βάζα ή πιάτα σε διάφορες κατευθύνσεις .
κολασμένο μου παιδί, μην ανησυχείς, τουλάχιστον θα είμαστε όλοι μαζί πρώτο τραπέζι πίστα και με ιδιαίτερη μεαχείρηση. Στην κόλαση. Αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια :D

Icy - Moo είπε...

Η ζηλια εχει πολλες μορφες

Πχ
"ποιος σου στελνει μηνυμα τετοια ωρα"
Βαζο => τοιχος => πατωμα

ή αλλιως

"πω γαματο το αμαξι του Γιαννη"
Δουλεια => Φευγει πατος => καινουριο αμαξι

Κακη και καλη!
(απλοποιημενη)
(τα παραδειγματα δεν ειναι αντιπροσωπευτικα)

alienlover είπε...

μην ανησυχείς, σε εννοώ! :)